banta och flyg säkert

somnade klockan fem i morse och mamma väckte mig sex och fråga om jag skulle åka med bussen eller om jag skulle åka bil in till stan, och då sa jag bil. så då fick jag sova till klockan åtta, tre timmar ;s men vaknade minst en gång i timmen, de är så jobbigt. är så otroligt trött idag så jag orkar knappt stå upp. ;S och vilken bra dag de vart i skolan då, kommer hit klockan tio men då är två lektioner inställd då jag börjar klockan ett istället, så nu måste jag sitta här till ett och sen va med på en halvtimmas lektion ;s jag får allvarliga problem känns de som ;s

på väg in till stan så hörde jag på radion att typ max vikten per person är 84kg om man ska flyga, men går de över de så skulle man försöka gå ner i vikt och gubben på radion säger "ta bort nått kilo. banta och flyg säkert. ju mer du går ner i vikt, ju mer saker från utlandet kan du ta med dig tillbaka hem" -asså, hallååååå!? vart fan är världen på väg asså ;s han mena liksom på att säkerheten vart sämre ju mer vi människor vägde osv.. vilken jävla snubbe asså ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0