borta fyra veckor

shit, jag kom på att jag ha inte tvättat eller packa klart inför "semestern" haha, måste fan börja packa och sånt nu snart :| jag åker ju imon men mamma får nog skicka kläder till mig, för jag känner att ja orkar inte ställa mig och tvätta nu men jag tar med mig så jag klarar mig en vecka sen få mamma skicka resten, de låter som en kanon idé ^^ haha! aaru, imon kommer min plupp hem också :D iiihk! massa pussar och kramar hela natten lång, han är hemma tio dagar denna gång, de är skönt :) menmen, nu ska jag sticka och packa ner sminket osv. haha, men vi hörs väl nått imon antar ja, hare bra! pusshejs

Kommentarer
Postat av: turez

vart ska du bo under tiden då?

2008-03-19 @ 20:07:39
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0