chockade resultat

idag ställde jag tre frågor på bilddagboken som nästan alla svarade på, iallafall dom som ha sätt bilden. fick många svar som jag inte ens hade en aning om att folk tyckte om mig. vart lite chockad faktiskt :) hehe, en av frågorna va; "varför vill du träffa mig?"
 
och några svarade:

jenny

för du är hur underbar som hellst :)

sandra
för du är bäst o en underbar vän <3

lotta
du verkar helt supercharmig :)

melinda
för att du verkar vara en helskön person.

rebecca
för att du är bäst <3

jennie
för du e allra bästaste i världen o ja älskar diiiiig!!<3333



-blev verkligen glad då jag såg era svar, guu :D de värmde jätte mycket.


Kommentarer
Postat av: Melinda

hihi, va bra ;) (L)

2008-03-07 @ 15:27:14
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0