delade ut massa reklam

sitter hemma hos aleczanders mamma, har vart ute och delat ut en massa reklam på vänersborgsvägen, uddevallavägen och kungsbackavägen. de va halt som tusan och kallt som bara fan :| men de gick ju bra som tur va :D men nu ska jag och babbsan snart springa på affären och köpa currysås *muuuuuuums* så ska jag fixa ris och sås och nått mumsigt, ska nog kolla på film ikväll med babbsan, sen ska vi se en film :)

osså fryser jag som bara den :( åååhw, jag saknar din värme älskling :'/ jag vill att du ska sitta här och hålla om mig så som förut idag, guu jag saknar dig redan! önskar att du va hemma en natt till, de har varit så mysigt att få sova med dig i helgen. har saknat de jätte mycket. men snart är de påsklov och då får jag sova med dej från torsdag vecka tolv till söndag vecka tretton, jag läääängtar så! tack för en mysig lördagkväll <3 jag älskar dig så mycket, du är de bästa som någonsin har hänt mig. 2007/04/13 - det är på riktigt!

sitter och pratar med sötjenny nu på msn. jag saknar dig gumman. längtar tills vi ses i skolan igen efter lovet :D vi måste hitta på nått sen nån dag, visst? :) är så glad att jag fick lära känna dig. du är så underbar <3

nu ska jag springa på affären :D skriver nått sen då jag är tillbaka igen!
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nicigt ;D Fattar attdu saknar alec men han kommer ju snart hem igen :D

MEN jag saknar dig o dina mess

2008-03-02 @ 19:28:49
URL: http://Saaandrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0