detta liknar en rubrik

kom nyss hem från sundsvall, lite skönt att vara hemma nu faktiskt, ha inte vart hemma på nästan hela veckan, va hem en sväng i onsdags tror ja det va. saknat mitt rum och min bettan (datan) haha. nu när jag kom hem så va rummet städat, mamma ha fått nog på min slarviga städning så hon tog och städa mitt rum. tack mamma <3 haha, känns som en lillunge som inte kan städa redigt ;p eller jag kan men jag orkar inte helt enkelt, de är de de ligger in. menmen, nån dag ska jag bli stor och lära mig städa hela rummet utan att slänga saker under sängen ;) haha.

åh idag åkte aleczander tillbaka till boden igen, kändes inte allt så bra eftersom vi bråkade igår/inatt, så vi va inte redigt sams då han åkte så de kändes :/ men nu när jag satt på bussen på väg hem så skickade jag ett förlåt sms och han gjorde också de så nu är vi väl sams igen antar jag. jag berättade även hur jag kände och han tog nog åt sig. men jag är glad att vi blir sams så fort då vi blir osams. baby, jag älskar dig mer än livet <3

Kommentarer
Postat av: turez

osams? om vadå? Då kommer du ju sakna honom ännu mer om ni skilldes som "ovänner" nu när han blir borta ett tag...

2008-03-09 @ 23:32:35
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0