donken, hemköp öl och trekant?

åkte ner på stan för att träffa ewelina en sväng men det sluta med en sväng på donken där vi proppa i oss mat sen åt vi glass efter det. sen så gick vi på hemköp och köpte öl (a) haha, systemet va ju stängt så 3.5or fick fan duga ;) sen så åkte vi hem till mig och kröp in i mitt och alecz nya sovrum och poppa musik och drack öl ;) haha, låter ju roligt men vi skrattade ju en hel del iallafall. lyssna på nå gammal musik och kolla på nått skit på tv:en men sen så kolla vi på fear factory eller hur de nu stavas sen kom de nån film med jackie chang eller va han nu heter han med x) hahaha.

min hemliga flickvän fråga om jag och alecz ville va med på en trekant (6) hahahahahah!


Kommentarer
Postat av: Melinda

.. och vad svarade du ? :P

2008-04-01 @ 16:33:50
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0