dryg dag

idag är de en sån där dryg dag, onsdagar är dryga ;o idrott första lektionen klockan åtta på morgonen, fyfan säger jag bara. hatar att ha idrott så himla tidigt, de är fan jobbigt! nyss vakna och gjort sig fin så ska man va med och bli ful och sen måste man göra sig fin igen, drygt som fan! haha, sitter i datasalen nu och väntar på att carina ska komma från idrotten, hon va med och jag tog en lite promenda med marica :) har så ont i knät så jag kunde inte träna knät som planerat men nästa veckan, då jewlar ska jag vara med :)

ska kanske gör prov idag på kapitel 6-8 eller va de va, men jag ha inte läst på nå speciellt mycket så jag ska fråga om jag får skjuta upp de tills nästa vecka (a) ska läsa på massor i helgen och göra de på måndag morgon om jag får. hehe. menmen, ska gå iväg åh hämta sakerna för jag börjar strax. men smsa nått :*


Kommentarer
Postat av: turez

Om man har idrott på morgonen så gör man sig inte fin förens efter idrotten :P Så gjorde alltid vi i klassen.. :P

2008-03-12 @ 10:14:07
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0