fick nyss sms från alecz

från: älskadealeczander <3
datum: 13 mars 2008
tid: 21:14
du är det vackraste jag har, jag vill dela mitt liv med dig, ha barn med dig, jag vill känna din mjuka lena kropp varje morgon och varje kväll. jag vill känna dina läppar mot mina i resten av mitt liv. jag hoppas du vill samma sak min prinsessa <3 puss och kram i massor

från: mig till aleczander
datum: 13 mars 2008
tid: 21:23
aw, bebis du ska få känna min kropp och mina läppar föralltid för jag kommer aldrig någonsin att lämna dig. det är du som gör mig lycklig, du och ingen annan. jag vill ha dig vid min sida tills den dagen jag dör och då jag dör i himlen. jag kan inte tänka mig ett liv utan dig min älskade skatt. jag älskar dig mer än va de finns sandkorn i öknen <3 pussar i miljoner



jag är så himla lycklig tillsammans med dig älskling. tänk, elva månader idag och snart förlova vi oss.
31 dagar kvar ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra Tunell

aw, fan så gulligt. ni är ju gjorde för varan ;)
ska ni förlova er på 1årsdagen?

2008-03-13 @ 22:57:23
URL: http://Saaandrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0