filmmys och gullrumpan kom hem

dagen:
somnade kring fyra fem på morgonen och vakna vid åtta med att barbro snacka i telefon och sen somna jag om och vakna vid tio ungefär med att en lastbil kommer hit. då är de en kille från hudiksvall som ska köpa ett skåp av barbro så jag flyger upp och kutar in på toaletten och klär på mig och sen så hjälps vi åt att få ner skåpet nerför trappan och sen efter killen ha åkt lagar barbro mat och vi käkar och sen kommer liam och hälsar på. så jag fråga om han ville följa med ner på stan en sväng och köpa cigg åt sandra. så vi åkte ner gjorde de sen åkte vi hem och fikade lite sen så mot fem sex tiden gick vi ner på affären och köpte godis och såg på juno. lite filmmys sådrär på fredagskvällen. hehe, den va as bra, se den om ni inte sätt den.

kvällen:

jag slängde mig i duschen och fixa till mig sen tog jag bussen ner på stan vid halv elva och mötte aleczander vid bussen men medans jag vänta på att den skulle komma så ringde jag turez och tvinga henne att snacka med mig. sen vart hon lite tvingad och lyssna på mig och aleczander då vi snackade och de kanske inte va så himla skoj men vi skratta iallafall :D haha, upptäckte att jag hade ett sår på ryggen med, undra vart de ha komme ifrån ;S huumf! sen då vi kom hem så skulle aleczande duscha och där vart han i en halv timma typ, tog as lång tid för han att duscha. passade på att ta kort på han samtidigt ;) haha, han är snygg naken :D haha. sen så kan ni ju räkna ut resten ;) sen somna vi och de va så skönt att få sova med han igen, det blir så varmt under täcket då han ligger där :D

Kommentarer
Postat av: turez

Juno är ju inte så himla bra ;) Och det var kul å lyssna på er.. Typ nygifta hahaaha

2008-03-09 @ 19:06:40
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0