gladgladglad

känner mig lite gladare nu eftersom jag äntligen har gjort det, de ha gått 8½ dag sen sist och nu känns det lite bättre. är glad för det men de blev en sväng hem till mamma bara för att göra de, 10 mil ner och sen ska ja åka 10 mil upp tillbaka igen ;o men jag svär, det va värt var enda krona och var enda minut av smärta!
hehe, ringde mamma 06:15 och bad henne hämta mig vid bussen och hon stod där då jag kom, känns skönt att hon kom fast de va så tidigt. åkte från lägenheten 06:44, tidigt som fan på morgonen ;s men ska börja kliva upp tidigt på morgonen och inte sova bort hela dagarna ;o jag ska försöka iallafall (a)

473259-88
så glad känner jag mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0