handlade på ica ettan

såå, nu har jag vart på ica och handla :D eftersom jag ha slappdagar under helgerna så då får jag dricka lite cola och mumsa lite (a) hihi. det måste man få göra ibland :)

köpte:
  • en risifrutti
  • en påse ostkrokar
  • en flaska cola
  • lite godis , pimpim & brio grädd original
  • tre påsar currysås
    = 77kr
men kommer inte äta upp allt kväll så det blir nog lite kvar tills nästa helg eller nått sånt :p haha. eller så får babbsan äta upp det :D sitter och lyssnar på radion och nu kom "ska vi plocka körsber i min trädgård, du och jag? wohawa" haha, finns det någon fulare låt än den? x)

ikväll blire att fota lite möbler som babbsan ska sälja iväg och sen ska vi se wallander - afrikanen, den är så jävla bra! den går på kanal 4 klockan 21:00.
ni kan väl smsa nått @ 076 14 88 987

men nu ska jag käka ris och currysås <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Gott med helggodis! Hehe... Äter du bara godis på helgen? vad duktig du är! Hur gör du för att hålla motivationen uppe under veckorna och inte äta ngt sött då?

2008-03-02 @ 20:56:03
URL: http://diem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0