hemma i sundsvall igen

nu är jag hemma i sundsvall igen, eller jag kom hit mellan fem och halv sex ikväll, men ha haft mycket att göra så de har tagit tid allting idag. känner mig helt slut just nu. först fick jag åka med bilen till verkstaden med mamma, byta bil där och sen åka med pappa och syrran till granloholm till alecz's mamma, hämta en tvbänk där och en åka ner på stan för att ta bussen till ljustadalen medans mamma och dom åkte hem med min nya tvbänk :) tack för den babbsan <3 i ljustadalen hämtade jag aleczander'z post och lite pantflaskor så dom försvann ur lägenheten, sen åkte jag på city gross och handlade och sen åkte jag tillbaka till granloholm och nu är jag äntligen hemma!

ja så nu sitter jag här och skriver en liten blogg men de kommer säkert att bli någon till innan dagen är slut, känner det på mig :p haha. sitter och dricker lite julmust nu också åh proppa i mig ostkrokar, jag slappar denna vecka så ska de bli skärpning nästa vecka :) de har jag lovat mig själv och är glad för att mamma ska ge mig lite peppning men ni får också peppa mig lite om ni vill :) måste verkligen gå ner nått kilo innan sommaren :) så det är sista veckan med "svull" under vardagarna, sen ska de bara bli lite popcorn eller godis på lördagarna! yes, så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!
hoppas du haft en bra torsdag

2008-03-06 @ 23:06:49
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-03-07 @ 00:34:23
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0