länge sen nu

nu va det ett bra tag sen jag skrev nått här så de känns som om de vore på tiden nu :) hehe, har vart hos aleczander nu ett tag men åkte hem till mamma igen för att göra en sak, men ska åka upp till aleczander 12:40 igen :) vi sov hemma i lägenheten i natt, sista natten, de va faktiskt jävligt skönt, ha inte sove så bra på as länge! tack för en mysig kväll igår älskling, de va så skönt att bara ligga och prata lite och du höll om mig och pussa mig i nacken :* tack!

ja, veckan som har gått har vi inte gjort så mycket, mest hållt på i nya sovrummet och fixa och dona :) spackla, måla och såna saker, men de är jätte fint nu iallafall, bara möblerna som fattas :D hehe,. jag va med ewelina i tisdags och vi kolla på förlovningsringar, sen igår så kom kenneth och linus åh kolla på hockey, men linus satt mest och spela nått muppspel med aleczander. och idag åkte hja hem till mamma som sagt, men är bara hemma nåra timmar innan jag åker tillbaka till lägenheten för att packa ihop det sista :) skriver lite senare om hur veckan ha vart ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0