längtar tills sommaren

vaknade i morse med att solen lyste mig i ansiktet och då tänkte jag på sommaren -07 och börja längta som bara den till sommaren -08, alla saker jag ska göra och uppleva. ooh, jag längtar tills man kan ligga på stranden och flasha fläsket och vicka på tåna, gå på gatufesten, äta mjukglass med strössel, ligga ute gräsmattan och bara mysa, grilla, åka och bada i havet, dricka sockerdricka med jordgubbar. mums! jag håller på att bli tokig, kommer få massa spring i benen vilken sekund som helst. jag längtar så mycket tills i sommar. men det jag längtar mest till är att få uppleva en sommar till med aleczander. bara att tänka tillbaka till förra sommaren då vi låg på gräsmattan och han pilla mig i ansiktet med ett grässtrå får mig att få knotterskin på hela kroppen. det finns så många minnen från förra året som jag vill uppleva igen fast ändå vill jag skapa nya minnen som jag kan drömma mig bort i. nån som vill skapa nått minne med mig?  (a)

haha, menmen, vad ska ni göra i sommar?



Kommentarer
Postat av: Ewiie

aaw va ja Längtar !! :D

2008-03-07 @ 13:01:16
Postat av: Baby

snusk bild hahah

2008-03-10 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0