men ååååh!

jag saknar dig så himla mycket älskling, jag vill att du ska vara här hemma med mig och inte sådär långt bort. jag orkar inte hålla tillbaka tårarna, jag saknar dig sååå. jag önskar att de gick att spola fram tiden tills du va klar där borta i boden. jag vill ha dig här nu och ligga och mysa och prata så som vi jämt gör, då är allt perfekt. känns så jobbigt att inte kunna prata av sig på såhär lång tid åh det är en vecka kvar tills du kommer hem. jobbigt att vänta. jag vill att tiden ska försvinna iväg så du ringer och säger "nu är jag på väg hem älskling". jag längtar så himla mycket till du säger dom orden och tills ytterdörren öppnas och du kliver in och kramar om mig hårt! aoo. låt de gå en vecka nuu!

473259-66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0