min älskade skatt

min älskade skatt, vad skulle jag ha gjort utan dig? du är de bästa som någonsin ha funnits i mitt liv. all den kärlek du ger mig värmer mitt hjärta så otroligt mycket. bara av att tänka på alla saker vi ha sagt och alla saker vi har gjort får mig att bli alldeles varm i hela kroppen. du ger mig kärlek som ingen annan kille tidigare har gjort. du är så himla speciell och du har ett stort hjärta av guld. älskling, jag älskar dig så himla mycket och jag vill aldrig vara utan dig. sen den dagen du kom in i mitt liv har du ändrat så mycket, du har gjort mig till en annan människa. du har hjälpt mig att kommit över alla dåliga och hemska saker jag ha vart med om, även om de har tagit tid så har du stått ut och stöttat mig till max, du har tröstat mig då jag gråtit och du har klappat mig på kinden och sagt "vi fixa de gumman, de kommer bli bra igen" och du ha hållt dina ord, de har blivit bra. även om jag vaknar mitt i natten och väcker dig så tröstar du mig och håller om mig tills jag somnar om igen. älskling, du är min ängel från gud och jag vet inte hur jag ska kunna förklara med ord hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag uppskattar allt du har gjort för mig. att du finns vid min sida då allt känns skit betyder så mycket och då du pussar mig och säger "min älskade blomma, jag älskar dig", bara av att få höra dom små orden "jag älskar dig" gör min så himla lycklig. du gör mig så lycklig, du gör mig till världens lyckligaste flicka! du är världens bästa pojkvän aleczander, jag har aldrig stött på nån som är så himla underbar som du är. du är precis allting jag någonsin ha önskat mig. du är en dröm som har gått i uppfyllelse, du är min sagoprins. åh om detta är en saga så ska jag aldrig läsa den sista sidan i boken.

om 35 dagar har vi vart tillsammans ett år, ett helt underbart år. alla minnen som vi ha skapat kommer jag bära med mig resten av mitt liv. du och jag föralltid min skatt. trettonde april tvåtusensju ♥



473259-45473259-44473259-46












du och ida på din 20år dag den 14 december 07 <3
är så glad att du har sparat ut håret igen. du är mycke finare med hår älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0