nu är jag snygg

för engångs skull så känner jag mig snygg, känns bättre nu när håret är snyggare. är glad att aleczander också gilla de, och att mamma utbrast i nästan skrik: fan va snyggt de blev! så nu känns de as bra! jag är så himla nöjd med luggen, gu asså! jag är glad att lizette satt och tjata och sen att jag fick den dära impulsen och måste göra de, men höll på att ångra mej då jag klippte av dom fösta fem centimetrarna på luggen x) haha! sen så klippte jag mer och mer och sen så va 12cm lugg borta :D visst är jag snygg nu? (a) fundera på att ta hål i läppen med, eller nått, jag vet inte. har inte bestämt mig, lizette tycker det och hittills ha hon tyckt rätt så de blir väl ett liten hål nån dag ^^

473259-60473259-61

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ja, pierca däär :D fan va hett de skulle va på dig !

2008-03-12 @ 18:46:15
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0