snöstorm och matminskning

imorse då jag vakna så va de snöstorm ute, det snöade som bara den. man såg knappt ut genom förnstret. usch. jag hatar verkligen snön, jag vill ha sommar och värme! hehe, lilla liam sov över hos oss i natt så han kom in och la sig på sängen och pratade lite. han är så söt, han är fem år :) sen så kom bullen (katten) och alecz åh la sig med oss så då låg vi allihopa på sängen och myste :) sen stack alecz ner på stan för att träna med rickard och sen skulle dom iväg och köpa en ipod :) så jag och liam vart kvar här hemma med barbro, har nyss ätit spagetti och tacosköttfärsås, as gott asså :D men är lite sur för att jag inte kan äta mer än en liten hög mat som är lika stor som en vaniljmunk. äter as lite nu, blir helt proppmätt efter bara två tre gafflar mat ;S precis som om magesäcken ha krympt nu under tiden jag ha tränat. jag vet inte ;S men det är ju bra på ett sätt för förut kunde jag äta hur mycket som helst, typ en pizza och en 150g hamburgare med stips innan jag vart mätt så jag höll på att spy. nu äter jag bara en 90g hamburgare utan strips. de är en bra minskning på mat tycker jag :D nu sitter vi och väntar på att berit ska komma och hämta liam :) ska bli lite skönt att han åker hem för han är så himla vild asså, springer och skriker hela dagarna utan att ta de lugnt en enda sekund ;o hehe.

sen så blir jag och aleczander ensam hemma då han väl kommer hem frö babbsan åkte på jobbet nyss. så jag vet inte vad ska jag göra tills han kommer hem :| nån som har nå tips? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0