suck :/

som vanligt så kan jag inte somna, har alldeles för ont i huvudet för att kunna koppla av och somna. bölar som en liten unge med :/ allt känns så jävla jobbigt, de med dig, de med aleczander och skolan. de finns så mycket i min skalle som måste komma ut som vägrar komma ut genom munnen :/ hoppas att det kan komma ut genom fingertopparna någon dag. ibland vågar jag knappt somna, är så himla rädd för att inte vakna igen. gråter så mycket så att näsan blir helt igen proppad och svider och gör ont, de kommer inte ens ut nått då jag snyter mig. är rädd att kvävas på nått sätt. de kanske är töntigt jag vet inte, men de är jag iallafall rädd för.. suuck!

jag måste verkligen sova känner jag men jag vågar och kan inte somna. ögnen svider som bara den och näsan gör ont som bara helvete! känns som om den ska låssna eller nått ;S aoow! vad kan man göra åt de? ingenting verkar hjälpa asså. ooh!

det känns så skönt att du inte är här för tillfället men vilken sekund som helst kommer du in genom ytterdörren och då är de kallaballik tretusen igen, usch! jag fattar inte att du inte säger emot mamma, du gör mig lika ledsen som han gör....  ibland vill jag bara sätta mig på ett tåg och åka någonstans och inte komma tillbaka på ett bra tag. känns som om de skulle behövas en lite "semester". men vart? :/

Kommentarer
Postat av: turez

till turez? Har inte mycket att erbjuda men det är iaf bort

2008-03-11 @ 00:00:49
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0