telefonsamtal med aleczander

telefonsamtal med aleczander
i mitten

M: du jag vet namnen på barnet om vi får en pojke.
A: jaså?
M: aa, william alexander theodor granåsen
A: aw, william är fint. låter som en kung.
M: haha, ja fast ja ha inte komme på nå tjejnamn ännu.
A: om vi får ett friskt barn, så vill jag ha flera med dig.
M: hur många då?
A: fem sex stycken kanske om ekonomin tillåter
M: hörru, tänk på min puppa också.
A: haha, jaa men varför kom du på de förresten?
M: låg och tänkte bra, de är så mysigt att tänka på de.
- - - - -
A: imon ska vi ut och jogga och sen vet ja inte. ska ju få straff
M: ja justja. men du, va rädd om snoppen och de, så jag kan
få en liten william med dig.
A: ja de ska ja vara gumman, du kan få många william med mig.
A: men du gumman, jag ska ta och sova nu.
M: en liten stund till?
A: en liten stund då bara.

*en liten stund*

A: men sov gott älskling, dröm sött
M: du med gubben, dröm om oss.
A: aa, jag älskar dig jätte jätte mycket
M: och jag älskar dig jätte mycket, mest av allt.
A: alltid vi.
M: aa, alltid. men sov gott nu.
A: aa, ringer imon kväll.. pusshejs
M: aa, gör det. puss älskar dig
A: älskar dig.. hejdå
M: hejdå

-aw, älskling :D då den dagen kommer så kommer vi bli så bra föräldrar. det vet jag. ser bara hur du är mot robinbebis och mot tristan. jag älskar dig verkligen och jag ska ha ett barn med dig. vill inte att nån annan ska vara pappa till mina barn, kanske är lite tidigt att säga så men de känns så himla rätt! har aldrig haft denna rätta känsla någonsin. aldrig. de är på riktigt de här förhålladet, känslorna och allt. <3

Kommentarer
Postat av: turez

Naaw sicka sötisar då!!

2008-03-04 @ 00:20:44
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: Sandra

Naw, fan va gulligt :D lycka till gumman

2008-03-04 @ 12:40:40
URL: http://Saaandrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0