tid och kocentration

tror inte jag ha lagt ner så mycket tid och kocentration på en sida på internet nån gång, men jag ville verkligen ha ett nytt utseend på min blogg så jag tänkte "ne nu jävlar ska jag bara grejat!" och de gjorde jag, är lite halvnöjd ändå. jag frågade en person om hjälp men den personen ville inte hjälpa mig så jag fick göra allt själv. men om nån vill ha hjälp så hjälper jag gärna till att fixa eran blogg :) säg bara till.

men nu när jag fått ett lite finare utseende på bloggen så lär det nog inte dröja speciellt länge innan jag fixar ett nytt ;)

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Ja.. jag skulle gärna vilja ha hjälp.. ;).. Inte för att min är jätteful direkt, men vill liksom ha ett speciellt utseende.. nästan alla mallar som finns är såååå fula.. :P

2008-03-07 @ 10:43:04
URL: http://bowlingjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0