träffade annakarin på stan

sitter hemma hos mamma nu, åkte hem från sundsvall för babbsan ville vara själv onsdag till torsdag, så jag stack hem istället för att åka till lägenheten. då kan mamma passa på att tvätta mina kläder med (a) haha, orkar inte tvätta idag. känner mig som en luffare, osminkad och morronfrillz liksom ;S snyggigt värre (y) eller så inte! usch!
träffade annakarin på stan idag, hon är så söt :) synd bara att de vart så kort stund och att jag va osminkad och shit, skrämde säkert ihjäl henne ;p hon dog nog av hjärtfel då hon kom hem ;) haha! men ska visa mig med smink nån gång om hon överlevde den hemska synen idag :p haha.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

HAHAHA! Nej jag dog verkligen inte av hjärtfel eller liknande. Du var så söt så. Men ja det var synd att de var så kort stund men det där tar vi igen.

2008-03-07 @ 16:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0