anna skippers hjälp?

yeyeye, så här fet är jag med byxor på och så här fet är då jag inte har byxor på mig.

473259-183473259-144ett ord till och jag svär, du får sparken! för nu är jag så jävla less på att du ska hålla på att hacka och gnälla på mig och min kropp. jag äter precis vafan jag vill, varese de är en fet pizza som fettet rinner på eller om jag äter en sallad. de är min kropp, mitt val av mat och de är jag själv som får göra nått åt problemet om jag tycker att jag är alldelses för fet. det har du inte ett skit med att göra faktiskt
jag tycker att du verkligen ska tänka genom allt du har sagt till mig och be mig om en jävligt stor ursäkt, för de du har sagt till mig säger man inte till någon annan människa! jag är så hääär nära att anmäla dig inför skolstyrelsen och hela faderullan. som idag sa du att jag inte fick äta de och de och att jag skulle ha anna skipper efter mig, hon från du är vad du äter eller va tusan nu programmet heter. så säger man bara inte. och jag får äta en riskaka om jag vill utan att du klämmer mig runt midjan och säger att jag är fet! det har du inte ett dugg med att göra och jag får handla precis vafan jag vill i den dära jävla caféterian! du ska inte säga va jag ska äta och inte äta!
jag som tyckte så himla bra om dig från första dagen i ettan men nu, nu hatar jag dig! jag har aldrig någonsin sagt ett dum eller fult ord till dig så jag tycker inte du ska hålla på att mobba mig för hur jag ser ut. jag vet att jag kanske inte är pinnsmal men inte fan är jag fet heller! jag fick sån lust att slå dig på käften då du sa allt de dära idag. nu har du hållt på sen december 2007 , och nu är de nog!

-jag hoppas att det är en stor hund så du får springa mycke så du får motion " du borde ha anna skipper efter dig " du ska inte äta en pizza i italien, du ska ju banta du "
-fan ta dig om du säger ett enda elakt ord till mig igen, jag anmäler dig på fläcken utan att tveka och då hoppas jag att du får sparken!
jävla caféteria tant!

för jag är verkligen inte så fet så jag behöver ha henne efter mig! eller? ^o)

-tack sofia för du käfta emot. jag fick inte fram nå ord för jag vart så himla chockad.

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Fy fan vilken idiot som säger sådär.. en anmälning lätt.. skulle jag gjort.
Du ska veta att vi är många som läser här (hoppas jag), även jag, som inte alls tycker att du är fet utan ser normal ut (även om nu jag skulle vara lite fet, men det är en annan femma.. hehe).

Ingen ska, eller får, bestämma vad du ska äta, för det gör du bäst själv.
Även om man ibland, för att tänka på den personens välmående, säga tex "du kanske ska skippa det där godiset".. men då på ett snällt och vänligt sett, inte alls som den personen som sa det så till dig. ^^

Stå på dig!
Kram Joakim

2008-05-29 @ 19:02:29
URL: http://bowlingjocke.blogg.se
Postat av: Fiia

Det är klart jag käftar emot för dig gumman, jag behöver bara kolla på dig så vet jag hur du mår och de syns på dig att du inte mår bra av hur hon håller på. Är du ledsen, då är jag ledsen - så är det bara!

2008-05-29 @ 19:27:11
Postat av: Åsa

Fan så arg jag blev idag! Vilken jävla fitta alltså. Jag blir SÅÅÅÅÅÅ ARG! :@

2008-05-29 @ 19:29:52
URL: http://asajuntti.blogg.se
Postat av: turez

Det är åthelvete fel att en kärring i cafeterian håller på sådär!!
Du ska inte vänta på att hon ska säga något igen, du ska ta upp det med skolan. Se till att hon lägger av annars så får hon sparken!
Hon är ju helt störd. Hon håller säkert på så med andra! Hon borde få stryk!

2008-05-29 @ 19:33:17
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: Sara

Isch! Mår illa när man hör sånt här =/
Och nej, du är inte tjock =)

2008-05-29 @ 19:47:39
URL: http://snuffsaan.blogg.se
Postat av: Ronja

DU änmäler henne MNU å inte snart.. så där gör man fan inte... stå på dej nu får bort skiten för helvete.....

2008-05-29 @ 19:58:47
URL: http://sweetlikehell.blogg.se
Postat av: Melinda

Vilken jävla idiot :O hon har inget med att göra vad du sätter i dig ! jävla kärring.. anmäl henne på direkten !!

2008-05-29 @ 20:57:14
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Sandra Tunell

Okeeej? Vem fan är det som håller på sådär? jag tycker du ska anmäla henne, hon har ingen rätt och lägga sig i ditt liv :/

2008-05-29 @ 21:58:32
URL: http://saaandrraa.blogg.se
Postat av: Emijl

Gumman , fuck henne. HOn verkar helt sjuk i huvudet lixom ! :|

2008-05-30 @ 10:03:51
Postat av: pea

menvafan :O oja, håller fan tummarna att hon ska få sparken :S men åå vilken idiot :S skit i henne, du bara -,- palla med folk som måste alltid klagar :S
men du har ju oss andra som bryr oss om dig . viktigaste är att du mår bra :)

2008-05-31 @ 17:07:28
URL: http://erikssonsdaughter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0