är jobbet mitt?

jag satt och kollade på olika annonser om jobb och sånt, så hitta jag en om hundpssning, så jag svarade på den annonsen och fick svar redan en timma senare men jag såg annonsen idag så jag svara på bad henne att ringa upp mig så vi får se vad som händer :) det verkar iallafall som om jobbet är mitt, det lät som så.  hoppas att jag får det iallafall :)  isofall ska jag passa en hund  i sommar åt en tjej som jobbar på sjukhuset här i sundsvall, hunden är jätte söt :D håll tummarna för att jag får jobbet :D


473259-151













denna hund äre som ska passas om jag får jobbet :)

Kommentarer
Postat av: turez

hur mycket får du för det då? :D

2008-05-22 @ 11:12:19
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0