du är mitt mysgos ;*

Michaela Hultqvist ♥ Aleczander Granåsen
fredagen den trettonde april tvåtusensju

473259-192du är de dära lilla extra som behövs för att göra en annan människa lycklig. utan dig vore världen ingenting, iallafall inte för mig. vi har ett helt underbart år bakom oss, både med sorg och med glädje, men det finaste är att vi fortfarande har varandra, och en fin framtid framför oss. jag älskar dig så mycket och jag kommer aldrig sluta älska dig. du är den vackraste och den underbaraste person jag någonsin har träffat åh sen den dagen det vart du och jag har mitt liv förändrats. mitt liv har blivit mer positivare än förut. du gör mina dagar till dom lyckligaste. att få ha din kropp mot min och att få höra dina andetag är något av de bästa jag vet men de bästa jag vet är att få vara din. för varje dag som får så inser jag hur mycket jag verkligen älskar dig och hur lycklig du göra mig, tillsammans med dig är jag världens lyckligaste flicka. du är den rätta för mig älskling, jag vill inte ha någon annan än dig vid min sida. du är mitt allt, min värld och om jag får bestämma så ska det alltid vara vi två och att en vacker dag ska jag få säga: jag heter michaela granåsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0