en vanlig onsdag

vakna idag med ett ryck och kolla på klockan, jag hade sove över. bara att snabbt kasta sig in i duschen, hoppa i idrottskläderna och sen åka iväg till bussen.

då jag kom på skolan och ställde mig vid skåpet så såg jag en umpa som inte ville va kvar i byxorna. gu ja kunde inte låta bli att ta kort och sen kunde jag inte hålla mig för skratt. men efter att skratta ett tag tog jag väskan och gick ner till gymmet, glömde handduk så klart så jag fick ta de lugnt. där så stod jag på en balansplatta, cykla lite och höll på med någon annan grej, kommer inte på vad de heter men de va skoj iallafall :p tog ett kort på mig nu för att se om det blir nån skillnad, -5kg på vågen i torsdags förra veckan iallafall :) fick tvätta av mig efteråt med papperssevetter och sen ha massa parfym ;p

då jag kom tillbaka upp vid skåpet efter idrotten så satt rumpan kvar där på bänken och jag börja vrål garva. sen så kunde ja inte hålla mig för skratt då jag såg han hela dagen ;p sen va de dags för lunch, ris och korv, sån dära kryddig :) det va faktiskt gott fast korven såg äcklig ut. sen så gick vi, sofia, hilda och evelia, upp och satte oss vid skåpen och prata lite. sen så fick jag världens kramp i magen och åkte hem ;/ har fortfarande världens kramp i magen, vette fan va de är asså. ska lämna in nya prover imon eller så, få se vad som händer sen.

tack för pratstunden hilda, det behövdes verkligen. känns skönt att ha dig att prata med, litar på dig till max <3

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

nytt mål: 5 kg till
jag vet att jag är tjock, men vafan. fläsk är bra ;D


Kommentarer
Postat av: My

Du är INTE tjock, gumman (: Helt bäst ändå!

2008-05-21 @ 17:36:52
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: turez

äcklig rövkille...

2008-05-21 @ 18:44:34
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0