ett tag sen

nu va de ett tag sen jag skrev igen men jag ha haft så himla mycket att göra på sista tiden. jag har fyra månader i skolan att plugga in och göra prov på , på 30 dagar, eller det är 27 dagar kvar :| ha skrive uppsatser, gjort uppgifter, tränat inför prov och allt. har gjort så himla mycke läxor så jag tror aldrig att ja ha ens lagt såhär mycke tid på skolan någongång ;o men jag lovade ju en bättring och nu håller ja de :) gjorde prov på tre kaptiel och skrev allt fast ja fick uppgifterna i tisdag och provet va på morgonen på onsdagen, dagen efter alltså. sen ha ja gjort uppsats om barnmisshandel, och skrive ett "judebrev" man ska sätta sig in i hur de va under kriget osv.. det va rätt så skoj. så ska ja bara lämna in resten av alla uppsatser sen har ja väl G i de mesta igen ;D hahaha.

aja, från de enda till de andra. vägde mig här om dagen, -5 kg ^^ YEAH! men få se hur länge de håller, ha haft mens denna vecka och då har de blive massa choklad och onyttigt sockerinnehåll. men nu är de skärpning igen :) jag tycker inte att de syns att jag har gått ner nått men carina sa de igår att de syntes lite grann och då får ja väl lita på henne :)  hon och ja va och shoppa igår förresten. de blev:  tröjor, hårfärg, trosor, läppglans, smink osv.. osså idag handla vi parfym och läppglans ;D haha. ska köpa en väska idag, igen, köpte en för ca en vecka sen ,p

haha, ne men nu ska jag dra och packa, ska åka till alecz.. tänkte bara skriva lite här så ni har nått att läsa :) ha de bra i helgen sötnosar så bloggar jag igen på måndagkväll om det inte blir lite tid för bloggning i helgen :) smsa mig en massa ;* pusssss



Kommentarer
Postat av: turez

det är bra att du kämpar på med pluggandet nu!! HEJJA HEJJA

2008-05-16 @ 23:48:02
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0