f e j k = fejk!

jag blir så jävla less på vissa människor så de finns ju inte. folk man trodde va ens vänner visa sig vara nå jävla .. GAAH!. jag & beckz kom på sanningen, det sved i både mig och tydligen sved det i dig med. åh nu säger du att jag snackar en massa jävla skit! men hörru, inse fakta! hela skiten är ett påhitt. det är likadan särskrivning, bilderna går att googla upp osv..

du säger att du inte ställer dig på min sida i de hära, men tack. då vet jag vilken vän du va eller är. äch, jag palla inte med dessa människor. jag behöver inte ta vilken skit som helst! ska vi bli sams igen, ska du be mig om förlåtelse! så nu är de upp till dig!

Kommentarer
Postat av: Fia

Är poolen nått att ha elle?!

2008-05-27 @ 22:18:57
URL: http://sofsan.blogg.se
Postat av: Anonym

en gång falsk, alltid falsk.. Förlåt är bara ett ord. Om man kan ljuga så mkt så kan man ljuga fram att man är ledsen å då blir orden förlåt så ynkligt.

2008-05-27 @ 22:20:49
Postat av: Sandra-lie

Vännen, jag sa inte att jag inte ställde mig på din sida. Emma har fått mejl av någon annan som varken jag eller hon vet vem det är. Det där med bilderna har jag inte fått nått svar på ännu men jag har hört Casandra i telefonen så jag vet att hon finns. Som sakt vet jag inte hur det ligger till med dom där bilderna, kanske har hon lagt ut någon annans. Jag vill inte vara osams med dig bara för att hon gör det isåfall. Det jag menade när jag skrev till emma var att jag ställer mig på hennes sida vad gäller mejlen för så skriver man fan inte! Men men .. jag tänker inte be om förlåtelse bara för att du och emma säger olika saker till mig. Jag tänker inte välja mellan er.. så är det bara. Det är helt omöjligt att göra det. /=

2008-05-28 @ 07:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0