forskning @ datalektionen

carina sa åt mig att kolla på en tjejs lunar, så kolla jag och då sa rebecca att hon sätt ena bilden på google, och då så kom jag på att jag också sätt ena bilden på google. så vi satte oss och googla och ja, precis som vi trodde. bilderna var tagen från google. den tjejen, emma, har fejkat sin graviditet. hon ha stule bilder från google och lagt på lunar och låssas att hon va gravid.. så jävla omoget av en 20 åring, jag skulle nita den jävla människan som ens har mage att sno nån annans bilder och fejka sådära.!

osså läser man hennes blogg, http://stoltungmamma.blogg.se/ , så är hon hemma redan dagen efter och på lunar säger hon att hon är kvar på sjukhuset och kanske får åka hem imon, fredag, men om man läser från hennes blogg:

"Första natten med min dotter hade jag henne tätt intill mig, det var så himla underbart. Det går inte ens att beskriva med ord! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna älska en människa så mycket som jag älskar min lilla dotter.
Idag har jag mest legat med henne i min famn, små slummrat lite. =)

Bytt blöjor, ammat och bara tittat på henne. Just nu ligger hon som sakt och sover. Imorgon tänkte jag att vi skulle ta en första promenad med barnvagnen, får se om Hanna hänger med. =D Men nu ska jag sätta mig i soffan och bara vila mig. Njuta av att vara mamma till jordens finaste lilla flicka.

Nu ska jag ta med mig babymobilen och duscha, måste passa på när hon sover. =) puss och kram en mycket glad "ung" mamma =D"

ofta man har med sig en barnvagn och babymobil på sjukhuset! och man får INTE sova med barnet då de är nyfödd! detta är ju så jävla pinsamt så de finns ju inte, personen fattar ju inte att hon skämmer ut sig! haha. men ett gott skratt är de ju iallafall! hahaha.

det som känns jobbigt är att hon är kompis med min  kompis, jag vet inte ens om sandra fattar att de är en fejk allting de dära med bilderna, de är fan en fejk! jag bara vet de. för på lunar har hon födelsemärke på magen  på ena bilden och inge på andra. sen så är brösten as stora, sen as små. men magen är stor.. sen så är de inåtnavel och sen utåtnavel, jag tror inte sånt ändras så mycke under sista tiden. sen så står de TRE veckor KVAR till förlossning, sen så på bloggen är de SEX veckor kvar. på SAMMA BILD!  det är ju självklart att de är en FEJ!K
osså på hennes lunar har hon ett kort där "hon" håller i bebisen och säger att den är fyra timmar gamal. men kolla på henne hur hon ser ut, nytvättar hår och finkläder. sen kolla ni ut genom fönstret, skooog! BB ligger inte i skogen och de finns fan inte träbänkar i träfärg där heller! och man står inte upp med nytvättar hår och finkläder om man nyss fött barn:D HAHAHAHAH!


detta skulle vara "emmas" gravida mage 2008
men kollar man på denna blogg: http://enblevtre.wordpress.com/2007/08/25/gravid/ så är bilderna från 2006/2007! hahaha de är ju så jävla pinsamt, att hon inte skäms för att hon snott andras bilder! hon borde ha stryk!




SEN!
ofta man kluddar över siffor och allt på ultraljudet, sen så ser ni ju själv hur brösten ser ut och födelsemärket på magen där ultaljudsbilden klistrats in, och sen kolla ni på magen bredvid.. sen kolla ni på den blåa bilden, kolla bröstan och navelen och så :)



sen så kan ni ju säga vad ni vill, de är en fejk! jag står för de jag ha skrive :)

Kommentarer
Postat av: turez

Hon får helt enkelt inte uppmärksamhet på något annat sätt.. Puckot.. Det är jävligt olagligt att lägga ut andras bilder utan lov.

2008-05-22 @ 11:10:17
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: Melinda

Herregud, vilken idiot.

2008-05-22 @ 17:48:25
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Heidi

Okej, jag hade då med mig vagn och allt till sjukhuset och man får sova med barnet. : ) Men de bilderna är fejk, hon hade en annan lunar år 2006 med SAMMA bilder. Finns tragiska människor! : P

2008-06-18 @ 16:24:22
Postat av: Heidi

En sak till som jag la märke till. Ungen på hennes blogg är MINST 4mån gammal, på senaste bilden och enligt henne så föddes hon 20e maj. INTE troligt. : P Dessutom så skriver hon i senaste inlägget att "Morbror busar med Casandra" sedan står det när hon är på bb. "Dotter och mamma mår jätte bra, fortfarande kvar på BB. / Lisa och Jonna"

2008-06-18 @ 16:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0