första dagarna i maj

jaa, jag veet! jag har inte bloggat på ett bra tag nu och jag vet att ni saknar det men nu så ska jag försöka blogga varje dag igen, precis som förr i tiden. det har bara vart så mycket nu denna vecka så ni anar inte. massa tjaffs och gnäll med alex, sen så har jag vart med marina och vi ha hittat på massa saker för att få mig på bättre humör. har inte haft nån lust att va hemma så jag ha vart ute och hitta på saker hela tiden. känns lite mysko att inte ha bloggat på ett tag men nu så ska det bli bättring på det :)

ja som ni vet så vart sista april väldigt lyckad trots alla motgångar. jag blev bjuden på grillning eftersom anna fyllde år den 29 april och sen drog flickorna med mig ut på krogen. vart en impuls det dära med krogen så jag hade ju varken rätt kläder eller nått med mig. menjag gjorde av med 20 kr på hela dagen, köpte ett paket makaroner, hehe. gu jag hade kul den dagen, ojoj, många minnen. tack marina och maria, ni lyckads rädda min dag,<3

första maj
vart också en sån dära lyckad dag. fick ett mycket fint minne kvar av den dagen, ett minne jag kommer att minnas resten av mig liv. kommer aldrig glömma den dagen tack vare alex romantiska påhitt.

andra och trejde maj körde jag och marina runt i hela sundsvall och plocka upp folk som skulle ut på krogen. vi tog en sväng till laggarberg, bergsåker, bredsand osv. många ställen vi åkte på den dagen och så skoj vi hade i bilen efter vi hade hämta upp sista killen i matfors. satt och skratta hela vägen tillbaka in till stan. ojoj! fick kramp i kinderna och i magen. det va så roligt :D

fjärde maj åkte alex tillbaka till boden och det va så mysigt sista stunden. stod nere på stan och pussades och kramades och han sa så fina saker så jag vart helt pirrig i hela kroppen, fick knotter hud över hela kroppen. stod bara och kolla efter han då han gick mot bussen. det va som en magisk stund, håret blåste i ansiktet på mig och solen sken och han gick där i sina militärkläder och det va som om de va taget ur en film. det går inte att beskriva hur det kändes i hela kroppen men en stark känsla va att det kändes att de va han jag vill dela mitt liv med.

jag är så glad att vi kom överrens och hade det mysigt och skrattade sista studen tillsammans, vi behövde de båda två efter den här veckan. nästa helg är det bara du och jag, och bara glada miner och skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0