grillning och krogen

grillning:
jag och marina hämta anna och natta på stan sen så åkte vi och hämta ubbe och sen så drog vi hem och starta grillen och myste. jag åt en sallad och en korv, måste ju bli smal och fin igen ;), sen så satt vi och prata och hade roligt. sen dök maria upp vid halv sju då hon slutat jobbet så vart de ännu mera skratt, sen kom thorbjörn och då skratta vi ännu mera. och sen så sitter vi och äter och dricker lite och har skoj. så knaka de i ubbe's stol och sen gick det en stund och sen braka hans stol sönder och benen flög åt alla olika håll och vi skratta. sen så fick vi en knäppidé och drog till krogen och ragga lite ;) haha! och jag måste ba säga; jag provade potatissallad :| första gången jag kunde äta det utan att spotta ut :p *stoooolt*

krogen:
då vi väl kom dit så satte jag och maria oss i baren och drack lite och små prata lite. sen så smsa jag med thomas och aleczander. sen så kom de massa killar fram och skulle kramas och allt de dära, lite små jobbigt faktiskt men aja. kvällen vart lyckad enda tills vi skulle ta oss hem, då mitt batteri på mobilen hade dött så jag fick ingen kontakt med nån., men som tur hade thomas lova och hämta oss sen vid busstationen men så kom han och jag såg inte att de va han som satt i bilen och han lessna efter en stund och stack., så vi missa den "taxin" sen så skrek maria rätt ut och så gick vi åh leta upp en riktig taxi och kön va ju tre mil lång minst ;p men som tur fick vi dela taxi med några som skulle på samma gata som oss så det vart billigt och bra ;) hahaa.


några kort från igår, (lite skakig på handen) men mobilen dog ju så det vart ju bara några. men jag lovar att det bli fler nästa gång ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0