irriterade som fan

gu så irriterande, känns som om jag inte skulle ha klivit upp ur sängen idag. hela dagen vart skit och jag vart så himla sur så jag kunde skrika rätt ut :s carina spärra mitt telefon kort och jag hittar inte lappen där pukkoden står och jag får allvarliga problem snart ;s kommer ta flera dagar för att få den nya koden osså är kortet inte registrerat på mig så det kanske tar längre tid innan jag ens får koden ;S

det som gör mig mest irriterad är att dom ska ringa från ica och säga om jag får somamrjobbet eller inte och så är mobilen av, dåligt damp jag har. jag blir så jävla aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg!!!

Kommentarer
Postat av: turez

Kontakta ica och ge dom ett annat nr de kan nå dig på....

2008-05-20 @ 17:50:04
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0