irriterande start på dagen

vaknade i morse av att mamma inte hade väckt mig så jag ringde ner till henne och fråga om hon inte hade tänkt väcka mig men så hade hon ställt klockan lite senare eftersom jag sa att jag inte skulle tvätta håret på morgonen. så man fick lite sovmorgon, de tackar man för :)
sen då jag kom på skolan va allting perfekt, jag hade topphumör och va så glad. sen så då jag ska börja min samhällslektion så ska jag hämta min vattenflaska men så fanns den inte i skåpet, den står sjävklart hemma på köksbordet. menmen, inge mer med de tänkte jag och gick och köpte en loka päron. då jag står där frågar jag om inte en viss kaka finns men då säger cafeteria tanten, irja, att jag inte ska äta såna. jag fråga varför och hon sa jag inte skulle de och hånflina. så jag fick inte köpa en.
hon är så elak mot mig bara för jag inte är pinnsmal, jag fick inte ens äta en riskaka utan att hon gnällde och tjata om kallorier och att jag va fet osv. så jag blir så arg då hon säger nått. på ett sätt hoppas jag att hon får sparken för inte kan hon hålla på att säga såna saker till barn som inte är pinnsmala!  jag blir så arg!
menmen, ska fortsätta skriva om eu nu. ska bli en redovisning på de om ett tag så de blir nog en powerpoint presentation med sofia och hilda :)

hoppas mamma blir säker till 100% snart

Kommentarer
Postat av: turez

du kan ta upp det där med din mentor som tar det vidare så kanske hon får sparken. För så får man verkligen inte göra.. Men det är ju ord mot ord men hon kan iaf få en tillsägelse.

2008-05-23 @ 09:52:30
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: Din älskling

Hej gumman, läste det där precis.. Du får köpa vad du vill.. puss puss

2008-05-23 @ 12:07:50
Postat av: Henrik Lindmark

ge mig tips på hur jag kan göra min blogg bättre :)

2008-05-23 @ 16:09:19
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Åsa

vilken jävel! det får ju fan inte gå till sådär ;o
anmäl henne?

2008-05-25 @ 11:20:20
URL: http://asajuntti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0