ja precis

om ni är så himla tajt som ni försöker vara så kan ni ju ta ett kort tillsammans med bebisen och er två, så kanske jag ska tro på detta :)


jag tänker inte sitta här och ta emot sånt skit snack som din så kallade kompis emma säger om mig. "falska subba, stor skit" osv . NEJTACK! och jag sitter fan inte åh snackar skit om dig på skolan eller någon annanstans, jag tycker inte kompisar ska göra så mot varandra. men tydligen så sitter du och snackar skit om mig till dina kompisar och det tänker jag inte ta!

vi lovde varandra att ingen, inte en enda människa skulle komma mellan oss men tydligen så va de bara tomma ord. och du, du behöver aldrig någonsin be mig om förlåtelse, det är jag som ska be om förlåtelse. förlåt för jag ens tog in dig i mitt meningslösa liv.

Kommentarer
Postat av: Sandra-lie

Nu är det så här va, att emma bor i stockholm så vi kan inte ses på ett tag. Jag snackar inte skit om dig till mina vänner heller, finns ingen anledning. Vad emma kallar dig och inte är något du får ta med henne för jag kan inte styra hennes mun. Och ditt liv är inte meningslöst men om du känner att du inte vill ha mig i det så ska jag hålla mig borta ..

2008-05-29 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0