lycklig dag

idag va de en sån där dag då jag bara tänkte på mig själv i skolan, jobbade på med mitt och tänkte inte så mycke på allt annat. men matte lektionen gick väl som den gick, blir alltid bara en massa prat på den :) men de va skoj att prata lite med hilda, sofia, jenny och camilla. jobbade iallafall som bara den då vi hade magnus lektion och de va tydligen uppskattat i hans ögon. vi skulle göra en annons för midsommar och sånt, det va faktiskt roligt att göra en sån. tyckte min vart så snygg med ;D haha. men iallafall så har jag bestämt mig för att sköta skolan, och nu är de på allvar, nu ska jag börja lägga ner tid och ork på skolan. det ska det bli en allvarlig ändring. tyckte faktiskt att det va skoj att va i skolan idag, rikigt roligt. carina va så fin idag med förresten, har aldrig sätt henne i bara tjejkläder. är van att se henne i jeans och en mjukiströja. men de blir väl annat nu när hon skaffat pojkvän den lilla ungen :* haha.

idag då jag kom hem så satt de en spinden på lampan vid datan och jag gap skriker på syrran och hon kommer in och dödar den med fingrarna och sen kasta hon den på mitt golv, så jag fick damp och skrek åt henne sen så va ja ju tvingad och städa rummet och de va ett minus idag. vart på så dåligt hurmör bara av att städa rummet, de tog ju sin tid men nu är de ju fint igen eller ja  iallafall snart, har lite kvar att plocka till. men de sker nån annan dag.

gick ut med harley idag och myste i solen, tog några kort med men de va inte så uppskattat av han, han ville bara ligga och rulla i gräset och förstöra mammas blommor :p hahaha! han är knäpp han men jag älskar han ändå :)


dagens kort :
http://soeticz.bilddagboken.se/  - bevaka gärna ;*


Kommentarer
Postat av: turez

Det glädjer mig att höra att du har haft en bra dag och att du tänker gå in för pluggandet. Regnar det imorron så ere din syrras fel ;)

2008-05-12 @ 21:11:36
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0