mannen i mitt liv

fick nyss ett så fint sms från alex så jag tänkte tänkte dela med mig av :)
lite snusk med också ;D

från: älskalecz <3
tid: 12 maj 08 21:45
var nyss ute och tog en promenad. kom fram till att jag saknar dig väldigt mycket. du är kvinnan jag vill leva mitt liv med, skaffa barn med och leva ett lyckligt liv tillsammans med dig. vi har våra upp och ner stunder, men blir alltid sams igen. jag älskar att sova tillsammans med dig och vakna upp bredvid dig varje morgon, du är så mysigt på ett sätt som ingen annan kan vara. jag älskar också att ha sex med dig, det ärs så underbart skönt. vi passar tillsammans eftersom både du och jag är lugna som personer. jag hoppas verkligen du fixar skolan och tar studenet med godkänt i allt. sedan att du får ett jobb så du och jag kan bo tillsammans, det bore så underbart humlan. puss och kram

åååh! jag älskar verkligen honom, det är han jag vill leva mitt liv med. jag vet att vi har dåliga stunder men vi har även väldigt bra och mysiga stunder. oftast hamnar alltid dom dåliga stunderna här i bloggen så ni får aldrig möjligheten att se den fina sidan av honom. och jag ska försöka lägga ut fina och mysiga stunder så ni får se vilken fin person han verkligen är. i helgen va han jätte mysig :)

lördag:
kollade på film vi på film och åt popcorn och vindruvor, alex hade tänkt ljus med doft av jordgubb. han låg och smekte mig i håret och sa massa fina saker och sen så somna vi i varandras armar

söndag:
va vi ute åh gick en liten stund i solen och höll hand och pratade lite och skratta, jag poppa maskrosor i ansikte på han och gjorde "älskar, älskar inte" och vi hade de så mysigt och vi skratta som bara den.

ja de är bara lite av de mysiga vi har gjort i helgen. ni ska få läsa mera mysiga saker efter helgen för han får komma hem i helgen också *överlycklig*

Kommentarer
Postat av: sirina

aww vad gulligt hehe :P hur länge har ni vart tesammans ?

2008-05-13 @ 12:47:07
URL: http://sirina.blogg.se
Postat av: pea

sweeeeet säger man bara :D

2008-05-13 @ 18:54:41
URL: http://erikssonsdaughter.blogg.se
Postat av: sirina

aww fan vad länge, men det är bra hehe hoppas det vara med :p good luck sweetie

2008-05-13 @ 21:36:18
URL: http://sirina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0