mat mat mat mat mat

jag tänker på mat 24/7 :| det är jobbigt som fan. jag ha ju inte ätit på hela tiden jag låg i feber (9dagar) och nu när jag kan äta igen känns det som om jag äter bara för att äta eller ja nått sånt. för äter jag inte då jag känner att jag börja bli hungrig så låter de AS HÖGT i magen så folk kollar värsta konsigt på en. gaah! jag är hungrig jämt. de är hemskt ;s liksom då jag står och pratar med en annan människa så vet ja inte vad den snackar om och vad jag svarar, jag står bara och tänker på mat. mat hela tiden ;S mamma fråga om jag va gravid igår för jag vräker i mig så jävla mycket mat ;S det är sjukt asså hur mycke jag kan vräka i mig, osså går det en timma så måste ja äta igen liksom.
jag har aldrig kunna käka så här mycket ;S aldrig, men jag tror de är för att inte käka på länge men ändå ;S förr kunde ja bara äta en macka till frukost, en sallad till lunch och en normalstor tallrik med middag.

men igår åt jag;
07:30 : två mackor och oboy
10:55 : tre potatisbullar, två mackor, två glas mjölk och en stor tallrik sallad
11:05 : tre potatisbullar, två mackor, två glas mjölk och en ännu större tallrik sallad
16:15 : två pizzabotten, en tallrik pizza sallad, en cola burk och en tallrik strips
18:00 : 150 g hamburgare och strips och cola
20:00 : mackor och oboy
22:00 : macka och oboy
*pizzabotten = själva degen utan "pålägg"

inte konstigt att jag är fet ;S men igår då jag prata med sandraliie i telefon så bestämde jag mig för att säga farväl till pizza, hambugare och sånt onyttigt skit . och välkommna ännu mera promenader och sånt tills knät är bra igen. aa, så idag blir de makaornesallad och vatten. så ska jag käka de jämt då jag blir hungrig! aoo! jag måste nästan gå ner och käka igen asså :S blir hungrig bara av att skriva om mat ;S ni får usäkta fläsket men nu ska de väck, ska försöka iallafall (a)
*pajja knät på en kickboxnings träning




uppdaterad: 12:41
jag trodde ja käka mycket igår ;S kolla bara va jonas käka igår:

08:00 - En tallrik gröt, 3 mackor å ett glas jucie
12:00 - 3-4 mackor & ett glas jucie
16:00 - 30 köttbullar och ett stort lass med makaroner
18:00 - 1 Kebabtallrik å en halv capricciosa
20:00 - 6 Pan Pizzor
22:00 - Kräm med mjölk och 6 mackor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0