myskväll - långt inlägg


första maj, ett nytt minne är skapat tack vare dig gubben. tack, det va verkligen det här jag behövde älskling. en ensam stund med dig.

{ a: kom, vi går och badar.
m: ne jag vill inte bada
a: jo kom nu gumman
m: meen. suck
a: jamen klä av dig då
m: men jag vill inte bada sa ja ju
a: gumman, det tar 20 minuter, snälla.
m: bara om du köper en hamburgare åt mig sen
a: ja det kan jag göra gumman
m: lovar du? för jag är jätte hungrig
a: ja de gör ja, på riktigt

a: vill du ha skum?
m: aa, det vill jag
a: okej, då ska du få de.
m: oj, va mycke de vart
a: aa, precis så som du gillar
m: aw. pluppen }

medans vi låg där i badet och myste så pratade vi om saker vi kanske ska göra och saker vi har gjort och sånt. det va så mysigt. jag ville inte kliva upp så alex låg kvar en stund med mig sen så låg vi bara och myste och det va så skönt. hela badrummet vart varmt och dimmigt, det kändes som vi va i en helt annan värld. det va bara han och jag och ljudet från vattnet som träffa alex rygg. de va så skönt. vi låg i vattnet och det kom vatten från duschslangen som typ regna ner på oss och det va varmt och skönt. det va så himla magiskt, alla pussar och allt.

sen så kom rickard och nån till och förstörde våran magiska stund och myskänslan försvann.. dom gick efter ca två timmar.. dåligt less ja va då.

en stund efter att dom hade gått så beställde alex min efterlängtade hamburgare och en pizza var åt han och babbsan. sen så låg vi bara och myste på soffan. alex smekte mig i håret och berättade hur mycket han älskade mig.

{ m: du, kan du lova mig en sak? på riktigt?
a: vadå gumman?
m: att du alltid kommer att stanna vid min sida fast vi kanske gör slut sen?
a: vill du verkligen det?
m: aa, det vill jag. för jag vill inte va utan dig. du är min bästa vän allicz.
a: lilla blomman
m: fast jag vill inte att det ska ta slut. aldrig någosin.
a: det vill inte jag heller gumman. vi måste prata på engång om det är nått som är fel eller om vi har problem så det inte blir värre än va det är. jag ha insätt det nu,
m: åh, jag älskar dig!
a: jag älskar dig med jätte mycket blomman }

det kändes skönt att få höra dom orden från dig gubben, precis som om du äntligen förstod att vi måste prata och reda upp saker och inte hålla tyst och prata om de senare för då blir de ju värre som sagt.

sen vid tolv tiden gick jag och borsta tänderna och gjorde mig klar för sängen så hör jag att alex och barbro står i käket och fiffla med nått. och jag stod och fundera länge innan jag väl gick ut från toan. jag sa god natt till babro och gick till mitt och alex sovrum och då jag öppnar dörren så hade alex släkt ner och tänt massa doft ljus och ligger så gulligt på sängen och säger: kom så får jag hålla om dig älskling. sen ligger vi bara och pussas och håller om varandra och han smeker mig i håret tills jag somnar och sen då jag vaknar vid åtta tiden ligger alex och håller om mig ännu och små snakar sådära gulligt som han brukar. så jag somnar om och sen vakna jag vid elva av att alex ligger och smeker mig i håret och pussar mig i pannan.


Kommentarer
Postat av: sirina

verkar som du haft det riktigt mysigt :P

2008-05-05 @ 13:58:55
URL: http://sirina.blogg.se
Postat av: bowlingjocke

Vad bra att ni har det bra ihop igen.. :)
Gulligt att (vi) killar använder "gumman".. hehe..

2008-05-05 @ 15:32:35
URL: http://bowlingjocke.blogg.se
Postat av: Melinda

säger ni verkligen såna saker till varann, som; blomman, min skatt och så till varann ? :P

2008-05-05 @ 22:11:04
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0