natti natti

ne nu ska jag lägga mig och sova, har fortfarande som kramp i magen osså har jag lite saker jag ska fundera på. ska försöka läsa genom boken inför provet imon med, kanske gör provet ändå eller så gör ja det på fredag för då har jag mera tid över under dagen. sen så vet ja inte när jag börjar om de va åtta eller nio, beata tjabba om nån tid och ja minns inte hur de va, om de ens va denna vecka. ;s måste åka in med 7.15 bussen ändå fall att.  jobbigt jobbigt. osså ligger mitt smink i carina's skåp och dåligt blek och ful ja kommer vara då jag duscha och ska sitta på bussen ;p hahaha!

åhw, jag önskar att aleczander låg bredvid mig imon då jag vaknar, det skulle vara så himla underbart att få vakna upp och se hans söta ansikte framför mig. jag längtar så mycket tills jag får sova med han igen, sover så himla bra då han ligger i sängen och håller om mig. hoppas det blir snart iallafall, <3

god natt sötnosar, <3

Kommentarer
Postat av: Katie

Svar: Det var sjukt pinsamt. Jag skulle ha skämts ögonen ur mig. Jo, det var ganska snyggt när hon hade slingorna och det, men håret såg så skitigt ut och det gjorde i och för sig hela hon!

2008-05-21 @ 23:38:45
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0