nya matvanor

jag har bestämt mig för att börja äta all mat som finns, dels för folk klagar på att jag inte äter nått osså för att det är så svårt att åka och hälsa på åh käka hos nån då jag inte äter allt..
som idag åt jag, ris och kycklingkebab, de va ingen höjdare men de gick ner och jag spydde inte upp det. det tar nio gånger innan man vänjer sig vid det så de är bara åtta försök kvar då innan jag kan äta de utan att tycka att de är äckligt. känns lite jobbigt men jag måste göra de och jag ska klara äta allt, nästan allt iallafall. får börja lite sakta med vissa saker.  kämpigt det kommer bli eiftersom jag inte äter vanligt kött :| dooh! hejja på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0