nytt utseende, nytt nummer

ha inte haft nått att göra nu i eftermiddag så jag satte mig här vid datan och gjorde ett nytt utseende till min blogg, tyckte de vart rätt så sött ^^ haha. borde egentligen plugga till provet imon men jag orkar inte plugga nått idag, har inte ens gjort klart alla uppgifter men ska prata med läraren imon :) sen så fixa jag ett nytt mobil nummer, det är bara tillfälligt för på fredag eller måndag får jag tillbaka mitt vanliga nummer. det känns skönt att ha en mobil fast sorligt att alla nummer är borta :| det är ett minus men pluset är att jag kan smsa ändå ;D haha. auwh, jag vill hitta på nått men jag vet inte vad. kanske tar en promenad till, vi får se. jag skriver nog nått mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0