skoltid

just nu sitter jag i skolan och försöker läsa på inför provet men det går inge vidare, kan inte koncentrera mig på att läsa. jag vill inte ens läsa känns det som, är så seg i huvudet idag så de finns inte. skulle kliva upp 06:00 men klev upp 06:40 och duscha och hoppa i kläderna och sen åkte jag iväg, missade bussen så vi, mamma och ja,  åkte till nästa håll plats. aouwh. det känns som om det kommer bli en cpmuppdag idag ;/ åååh.. jag försöka läsa lite inför provet, har prov 09:00, blir glad om jag får iallafall ett rätt. håll tummarna ;*

vart så glad då jag såg att tjejen med hunden svara igår angående jobbet, jag hoppas att jag får det för de va ingen annan som hade svarat på hennes annons så då måste jag ju få de :D kring klockan 14:15 får jag reda på om jag får det eller inte, håll tummarna så jag får jobbet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0