sommaren 2008

just idag längtar jag tills sommarn är här på riktigt. på ett sätt känns det verkligen som om denna sommar kommer att bli den bästa. det finns så mycket jag ska göra i sommar så det måste nog bli ett längre sommarlov om allt ska hinnas göras. haha,  gatufesten längtar jag as mycket till men mest längtar jag till veckorna alexander kommer vara hemma. tre veckor med massa mys och bad i sjön. i sommar ska minnena dubblas sen förra året, dubbelt så roligt och dubbelt så många minnen.
hojta till om du vill skapa ett minne med mig i sommar <3




nu vill jag sola och bada och äta jordgubbar med glass och bara mysa!

Kommentarer
Postat av: Sandra-lie

Vill du skapa sommarminnen med mig? :D

2008-05-05 @ 14:47:06
Postat av: pea

hjooota ! i will :) gatufesten längtar jag med och stugan i kära tranviken :) glassar, vattten, havet, sol, strand & värme och allt är kanon (H)

2008-05-05 @ 17:49:18
URL: http://erikssonsdaughter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0