tandis och stan

idag åkte jag till tandis och laga en tand. dom slipa bort min vanliga tand och byggde upp en ny, så de är en ny tandsing i min mun ;* den är värsta vit så jag ska bleka tänderna tills sommarlovet så de inte ser knäppt ut ;p haha. på vägen dit såg ja en som va ute och gick jag ba: vafan, är de inte ronja? och det va de ;D så hon kom och vänta på mig då jag va hos tandis sen satt vi och snacka skit ett tag. det va länge sen så det va väldigt roligt, sakna den bruden ;* fick höra lite skvaller och sen skvallra lite (a) haha!

men iallafall inne hos tandis så.. aj! smärta säger ja bara. lagade och allt de dära utan bedövning. det ila som fan då dom blåste med luft och borra. sen så skruva dom dit nån järnställning i käften på mig och satte in en träflisa mellan tänderna så de spännde som fan, börja gråta asså. de gjorde så jävla ont men jag ville verkligen inte ha en bedövning. men jag bet ihop och tänkte; vafan, skärp dig! så jag kämpa som fan för att hålla tårarna tillbaka sista studen. hela lagningen och allt de dära tog 30 minuter, men de kändes som flera års smärta! sen så slipa dom ner min nya tand så de skulle bli som en riktigt tand :) så ska jag dit igen den 3 juni och laga två små hål, eller de är början till hål. men dom ska laga de eftersom de är typ sista gången jag går dit innan jag måste betala själv. just ja, då jag skulle gå därifrån så kolla dom på min nya tand och sa: oj. jag: vadå? dom: de är en spricka i den lilla del som är kvar av din riktiga, så vi måste laga den igen. så det blir laga laga laga framöver! tur det är gratis iallafall ^^ hahaa.

sen åkte jag till stan och där hämta mamma och syrran mig. vi handla lite och jag fick handla lite saker. men de första ja köpte av en ny keps, årets keps :p måste ju ha en ny varje år liksom, och en till varje sommar ;p så solen inte kan komma åt mig i fejjan och ge mig mera fräknar.

Kommentarer
Postat av: Baby

ja d va sjukt skoj å träffa dej d va fan evigheet sen nu.. typ okt träffade ja dej sist :P haha love you

2008-05-08 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0